چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

پنج شنبه 17 بهمن 1392
ن : lafee

چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه

قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب در میان مردم در سراسر جهان است . با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی امکان پذیر نیست به آن را می نوشند به طور کلی. در اینجا شما نه تنها در مورد همین دلیل قهوه است قبول برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه نیز اطلاعات دیگر در مورد درمانی که به شما به ارمغان می آورد امید تازه ای یاد بگیرند.

چرا قهوه است قبول برای بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه ؟

کافئین موجود در قهوه می تواند شما را هیجان زده می کند، تحریک عروق خونی و تسریع ضربان قلب و ترویج ترشح کورتیزول و آدرنالین . با این حال، مصرف بیش از حد قهوه به افزایش سریع در کورتیزول و آدرنالین ، که به احتمال زیاد در تاکی کاردی بطنی ، ضربان زودرس بطنی ، افزایش فشار خون و بی خوابی شود.

آنزیم می تواند مواد زائد در خون از بدن با انحلال فعال سازی حساب حذف ، انتقال مواد اسیدی به alkalescence آنهایی که ، ترویج گردش خون و افزایش ایمنی . با این حال، کافئین خواهد شد که توسط کبد به کمک آنزیم های شکسته . آنزیم بیشتری مورد استفاده قرار گیرد به شکسته شدن کافئین ، کمتر مورد استفاده برای مقابله با زباله در خون می شود را ترک خواهد کرد ، که باعث می شود ضایعات بیشتر به ساخت تا در خون و افزایش kidneys'burden .

بهترین زمان برای کلیه ها برای از بین بردن مواد سمی است از 23pm تا 01:00 . اگر بیماران مبتلا به نارسایی مرحله 4 کلیوی از بی خوابی به علت مصرف بیش از حد قهوه ، رنج می برند کلیه که کار از بین بردن مواد سمی به خوبی انجام نمی شود. در آن صورت، ایجاد می کند از مواد زائد در بدن را بهبود عملکرد کلیه اثر می گذارد . بنابراین به طور کلی، بیماران مرحله 4 نارسایی کلیه هستند پیشنهاد به نوشیدن قهوه بیش از حد نیست.

اطلاعات دیگر در مورد مرحله شکست 4 کلیه

در واقع مرحله 4 نارسایی کلیه هنوز هم می تواند معکوس شود . و به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه بهترین راه تبدیل می شود. اگر شما علاقه مند به پیشنهادات دیگر رژیم غذایی هستند، شما استقبال یک پیام زیر برای ما را ترک کنند. اگر شما میخواهید بدانید که انتخاب های دیگری مورد استفاده در کشورهای دیگر ، شما می توانید ما را به kidneyfailure@hotmail.com ایمیل . مهم نیست که چه سوال خود است ، ما مطمئنا شما ظرف 48 ساعت پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا قهوه نیست خوب برای بیماران مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.